24 Temmuz 2010 Cumartesi


özge yapı ve buna benzer meselelerle ilişkili açıklamalar görebilir, özge yapı çeşitlerinden oluşan resimlere bakabilirsiniz.

Kalbimde kazı çalışmaları var.Gömülmesi gerekenler.Mutlaka.Bunu kimse anlamayabilir,kuzenim dışında.Tek bilen,ama boşuna uğraşmayınız.Neyse.
Beni tanıyorsan,bunları görmezden gel,lütfen.Okumana da gerek yok.
Ama oku.=( Ama,ben istemeden hatırlama.Unut dersem,unut.Ufak bir ayrıcalığım da olsun bi' zahmet..








2.Ve üçgen.Biri imkansız,biri her zamanki gibi...
Biri bulanık,çok bulanık..
Ama diğeri can acıtacak derecede berrak,keskin..
Dönüm noktası..
Ama ben büyük kararlar alamıyorum.En azından bu aralar.Kafam karışık.
İkisinden de vazgeçmek istemiyorum desem?
Çok açgözlüyümmm.

Bunu okumanı isterdim.
Sen okuma ama .
Biri okusun,diğeri okumasın.=)Yüzüne söylemek isterdim.

Beni anlamanı(zı) çok isterdim.Her şeyden çok.Mutlu olmam gerekmiyor.




Karar ver ÖZGE.
Özge olmak,göründüğü kadar kolay değil,hem de hiç.

Bunu sadece "ben" bilirim !

ve bunu sadece "ben" anlarım.


Ama lütfen "SEN"  de anla artık. Bi' kerecik bişiler istediğim gibi olsun.
Dilek perisi,sana sesleniyorum.Duy artık sesimi.















Ayrıca,beni bu yazı için sakın sorgulama,anlatamam.Sadece okuduğunu bilmek isterim.

Posted by Gönderen cagriuysal zaman: 10:16
Categories: Etiketler:

 

0 yorum:

 
>